Ga naar inhoud

problemen met nieuwe messenger 2009

erikenniki

Aanbevolen berichten

Werkt de microfoon buiten MSN wel of doet die het daar ook niet,anders zou het mischien ergens een instelling in MSN kunnen zijn.

gebruik de microfoon enkel voor de messenger - hoe of voor wat kan ik deze nog gebruiken ?? - maar bij het testen is er op het balkje niets te zien (moet normaal verkleuren) bij de luidspreker gaat alles perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gebruik de microfoon enkel voor de messenger - hoe of voor wat kan ik deze nog gebruiken ?? - maar bij het testen is er op het balkje niets te zien (moet normaal verkleuren) bij de luidspreker gaat alles perfect.

Ga eens naar aparaatbeheer en kijk daar bij audio aparaten of er nergens een uitroepteken staat,zo ja bij welk aparaat staat dit dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de microsoft site moet u zich daar niets van aantrekken.

Nu wat die microfoon betreft,is dat een ingebouwde in de laptop of een externe.als het een ingebouwde is dan kunt u eens proberen de drivers van de driver cd te instaleren die u bij de laptop hebt gekregen.Ik ga zeker mee zoeken naar een oplossing.

Ok ik heb mischien iets gevonden.

Ga naar start-configuratiescherm-hardware en geluiden-geluid nu opent er een kadertje waar de geluidsapparaten staan daar neemt u het tabje opnemen,klik in dat witte kader met de rechtermuisknop dan opent er een menu in dat menu vinkt u uitgeschakelde aparaten weergeven vervolgens moeten alle aparaten nu zichtbaar zijn klik vervolgens met rechtermuisknop op die microfoon en selecteer inschakelen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-configuratiescherm-hardware en geluiden-geluid nu opent er een kadertje waar de geluidsapparaten staan daar neemt u het tabje opnemen

Kan ook: Configuratiescherm > (Realtek)HD Audio Configuratie zijn.

Gebruik je een router ?

aangepast door kape
Quote aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Angel bedoelt is of je enkel een adsl modem hebt en rechtstreeks bent verbonden met een utp kabel met die modem of zit daar een router tussen (of wat ook nog kan bij belgacom is dat het een adsl modem is met een ingebouwde router)?O en Erik ik heb u een PV berichtje gestuurd!

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Angel bedoelt is of je enkel een adsl modem hebt en rechtstreeks bent verbonden met een utp kabel met die modem of zit daar een router tussen (of wat ook nog kan bij belgacom is dat het een adsl modem is met een ingebouwde router)?O en Erik ik heb u een PV berichtje gestuurd!

begrijp vraag niet goed, werk met adsl en er is een b-box voor internetverbinding verder alles gedaan zoals gevraagd, maar kan microfoongeluid niet testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.