Ga naar inhoud

DVD branden

Gast Jakkedoe

Aanbevolen berichten

Ik heb de eerste maal met mijn digitale camera een toneelstuk in een zaal opgenomen . Ik heb dit kunnen importeren op mijn harde schijf en dit zit dus in een bestand. Mijn volgende stap is natuurlijk alles op een DVD branden. Kan iemand aan deze beginneling uitleggen wat mij juist te doen staat. Heb al een paar pogingen gedaan via Nero en een ander programma maar telkens mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste maal met mijn digitale camera een toneelstuk in een zaal opgenomen . Ik heb dit kunnen importeren op mijn harde schijf en dit zit dus in een bestand. Mijn volgende stap is natuurlijk alles op een DVD branden. Kan iemand aan deze beginneling uitleggen wat mij juist te doen staat. Heb al een paar pogingen gedaan via Nero en een ander programma maar telkens mislukt.

Krijg je dan foutmeldingen ofzo? Geef de volledig tekst van de foutmeldingen of maak er een screenshot van en voeg dit bij een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je dan foutmeldingen ofzo? Geef de volledig tekst van de foutmeldingen of maak er een screenshot van en voeg dit bij een volgend bericht.

Dit is het bericht van NERO:

Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

Het bestand C:\Users\Guido\Documents\Test1 Intimo\MOV002.MOI is ongeldig. Het bestand moet de indeling MPEG-1 hebben en zijn gecodeerd voor video-cd:

audio: 44,1 kHz; stereo; 224 kbit/s

video: 352 x 240 / 29,97 Hz of 352 x 240 / 23,976 Hz of 352 x 288 / 25 Hz

De volgende problemen werden aangetroffen:

- streamcodering die ongeldig is voor een [super] Video-CD

- geen video

- geen audio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook normaal dat Nero dat niet kan branden.

Je hebt deze converter nodig om van moi naar avi om te zetten en dan kan je wel branden met Nero.

Al vast bedankt.

Maar als ik dat geinstalleerd heb wat moet ik dan doen ?

Hoe gaat het in zijn werk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je precies moet doen weet ik niet omdat ik dat programma niet heb maar over algemeen is het zo:

Start de programma

Klik op openen en zoek de bestand moi

Klik erop.

Dan moet je ergens vinden convert tot avi of dvd of iets in die zin.

Het gaat normaal gezien vanzelf.

Dit kan wel even duren tot zelfs 1 uur.

Als die klaar is moet je uw computer even laten rusten zodat het weer koeler wordt.

Daarna kan je branden met Nero of andere brandprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.