Ga naar inhoud

usb poorten laptop werken plots niet meer

borreken

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een vergelijkbare probleem gehad met me laptop. Alle drivers geupdate inclusief de bios. Vista geupdate noem maar op niets helpt.

Ik heb alle draden die aan me laptop los gekoppeld. netwerkkabel, muis via de usb en de stroom. vervolgens de batterij ook losgekoppeld. Na minuut of 2 heb ik alles weer gekoppeld en alles is weer ok. Op deze manier weet ik gewoon dat me laptop echt 100% uit is geweest.

Het is namelijk mogelijk vooral bij VAIO laptop dat het systeem in sleep mode gaat maar niet helemaal UIT. Dat houdt dus in geen volledige reboot dat alle cache helemaal leeg zijn. Dus om uw laptop helemaal Cache empty te maken is het noodzakelijk alles los te koppelen en na minimaal 1 min. alles terugtekoppelen en opnieuw proberen.

---------- Post toegevoegd om 13:10 ---------- Vorige post was om 13:04 ----------

Ik heb een vergelijkbare probleem gehad met me laptop. Alle drivers geupdate inclusief de bios. Vista geupdate noem maar op maar hetzelfde resultaat.

En toen heb ik heb alle draden los gekoppeld. netwerkkabel, muis via de usb en de stroom. Daarna de batterij ook losgekoppeld. Op deze manier weet ik gewoon dat me laptop echt 100% uit is geweest. Na minuut of 2 heb ik alles weer gekoppeld en alles is weer OK.

Het is namelijk mogelijk vooral bij VAIO laptop dat het systeem in sleep mode gaat maar niet helemaal UIT. Dat houdt dus in geen volledige reboot dat alle cache helemaal leeg zijn. Dus om uw laptop helemaal Cache empty te maken is het noodzakelijk alles los te koppelen en na minimaal 1 min. alles terugtekoppelen en opnieuw proberen.

anders wat je nog kan doen is bekijk even alle entries van

Misschien met de genoemde oplossing je probleem wel op.

aangepast door rsuyat
het gaat om pc probleem en me oplossing is voor laptop
Link naar reactie
Delen op andere sites

alle entries van wat???

---------- Post toegevoegd om 09:21 ---------- Vorige post was om 09:20 ----------

en welke entries??

het is de laptop van een vriend die het probleem heeft, en we gebruiken die vaak, maar om dan telkens via de andere pc's dat door te sturen, dat worden we beu, dus op usb is wel makkelijker

---------- Post toegevoegd om 09:22 ---------- Vorige post was om 09:21 ----------

alle entries van wat???

quote: srry verkeerd gekeken, ik had al die vraag gesteld

---------- Post toegevoegd om 09:21 ---------- Vorige post was om 09:20 ----------

en welke entries??

het is de laptop van een vriend die het probleem heeft, en we gebruiken die vaak, maar om dan telkens via de andere pc's dat door te sturen, dat worden we beu, dus op usb is wel makkelijker

.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga als volgt te werk om de USB-controllers te verwijderen en opnieuw te installeren:

1. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
    Opmerking Als u met Windows Vista werkt, klikt u op Start en gebruikt u vervolgens het vak Zoekopdracht starten.
  2. Typ devmgmt.msc en klik op OK. Apparaatbeheer wordt geopend.
  3. Vouw het item USB-controllers uit.
    Opmerking Wellicht moet u naar het einde van de lijst bladeren om dit item te vinden.
  4. Klik met de rechtermuisknop op de eerste USB-controller onder USB-controllers en klik op Installatie ongedaan maken om de USB-controller te verwijderen.
  5. Herhaal stap 4 voor elke USB-controller in de lijst onder USB-controllers.
  6. Start de computer opnieuw op. Tijdens het opstarten van de computer zoekt Windows automatisch naar gewijzigde hardware en worden de verwijderde USB-controllers opnieuw geïnstalleerd.
  7. Controleer of het USB-apparaat werkt.

Als het nog niet lukt dan dit doen.

Lukt het nog niet dan dit doen:

Ga als volgt te werk om de functie voor selectieve onderbreking uit te schakelen:

1. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren of zoekopdracht
    Opmerking Als u met Windows Vista werkt, klikt u op Start en gebruikt u vervolgens het vak Zoekopdracht starten.
  2. Typ regedit en klik op OK. De Register-editor wordt geopend.
  3. Klik op de volgende registersubsleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\USB
  4. Als de registervermelding DisableSelectiveSuspend aanwezig is, dubbelklikt u erop. Ontbreekt de registervermelding, dan voegt u deze toe. Ga hiertoe als volgt te werk:

1. Open het menu Bewerken, wijs de optie Nieuw aan en klik op DWORD.
    2. Typ DisableSelectiveSuspend en druk op Enter.
    3. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.

[*]Typ 1 in het vak Waardegegevens om de functie voor selectieve onderbreking uit te schakelen en klik op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.