Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

dit is het probleem (het zijn 2 versies):

Versie 1:

Als ik aan het spelen ben, staat op een duur het beeld stil. Dat kan na 1 minuut maar soms ook na 5 minuten. het geluid gaat dan gewoon door. Na een tijdje (1 minuut) word het beeld zwart. dan weer na 1 minuut springt het beeld weer aan en kan ik weer verder spelen. Maar dan is het na een tijdje weer.

Versie 2:

Als ik aan het spelen ben, staat op een duur het beeld stil. Dat kan na 1 minuut maar soms ook na 5 minuten. Het geluid stopt ook (blijft hangen). naa een tijdje word het beeld 1 kleur. meestal donker bluin. het spel komt dan niet meer trug. ik kan niet in taakbeheer komen om te kijken wat er aan de hand is of het spel te stoppen. Dan moet ik de pc resetten.

Wat heb ik al geprobeerd?:

In deze link is het probleem al bekend, en er is een oplossing. helaas werkt die oplossing niet bij mij. Klik Hier

Dit is mijn systeem:

MSI Radeon HD4870 OC Edition 512 MB

Cooler Master Silent Pro M700 700 Watt, 20+24 Pins

Seagate Barracuda 7200.11 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300

Antec Gamersgear Twelve Hundred Zwart, Geen Voeding

Kingston HyperX Dual Channel 4 GB, PC6400, 800 MHz, Kit Of 2

Kingstom dual Channel 2 GB

MSI K9N Neo-F V3

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.10 GHz, 1000 MHz, 2x 512kB

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Modern warfare is natuurlijk wel een nieuw spel, misschien dat die niet helemaal lekker loopt bij jou.

Werken er andere games nog niet?

Draai bijvoorbeeld eens 3Dmark06/Vantage om te kijken of er niets mis is met de processor of grafische kaart.

De drivers opnieuw installeren lijkt mij een goed idee om mee te beginnen!

Ik denk dat er daar iets fout loopt, de nieuwste driver kan je hier downloaden.

Geplaatst:
Modern warfare is natuurlijk wel een nieuw spel, misschien dat die niet helemaal lekker loopt bij jou.

Draai bijvoorbeeld eens 3Dmark06/Vantage om te kijken of er niets mis is met de processor of grafische kaart.

ok. ik ben de driver nu aan het installeren. Ik zal zo nog wel ff een post doen of het is opgelost.

thnx

Geplaatst:

het probleem blijft zich voordoen.

maar wat is 3Dmark06? misschien kan ik dat doen

Geplaatst:
het probleem blijft zich voordoen.

maar wat is 3Dmark06? misschien kan ik dat doen

3Dmark is een stukje software dat de integriteit van uw systeem test en tot het uiterste drijft waardoor u als deze test is afgelopen een puntentotaal krijgt toebedeeld.Als u zegt dat u die drivers reeds heb geinstaleerd hebt u dan ook eerst de OUDE drivers verwijderd voor u de nieuwe er op hebt gezet??

Geplaatst:
3Dmark is een stukje software dat de integriteit van uw systeem test en tot het uiterste drijft waardoor u als deze test is afgelopen een puntentotaal krijgt toebedeeld.Als u zegt dat u die drivers reeds heb geinstaleerd hebt u dan ook eerst de OUDE drivers verwijderd voor u de nieuwe er op hebt gezet??

dat zou ik niet weten. ik gebruik Driver Genius. die zoekt nieuwe drivers, download ze en installeert ze meteen.

trouwens, als ik heb gespeeld en hij was uitgevallen, kun je het spel in safe modes starten. dat is het spel super lelijk maar valt dan niet uit. dus ik denk dat het iets met mijn vid kaart te maken heeft.

Geplaatst:

Dan denk ik dat je grafische kaart te warm word onder een zware load en daardoor uitvalt.

Dit valt goed te testen met 3Dmark06, dit je trouwens hier kan downloaden.

Als deze gedownload is, installer je hem.

Dan start je 3dmark op, je zal een paar seconden moeten wachten totdat je op Continue kan klikken.

En daarna komt er een scherm waar je op "Run bencharmk" (of Start benchmark) kan drukken.

Dan begint het te laden, als de test goed afgerond is komt er weer een venster met "View Results online" als je daarop klikt krijg je een score.

Als de test niet uitgaat krijg je die punten ook niet...

Geplaatst:

Download de drivers eens mannueel van de msi site,vervolgens verwijder je uit apparaatbeheer de al dan niet oude drivers,als je dat gedaan hebt sluit je uw pc af en start je deze terug op windows gaat dan nieuwe hardware vinden en u vragen om deze te instaleren dit annuleert u maar u installeerd dan wel de gedownloade drivers (er gaat u waarschijnlijk weer gevraagd worden om opnieuw op te starten en dit doet moet je accepteren).Het kan inderdaad zijn dat de grafische kaart te warm word.Nu in elk geval die 4870 moet gemakkelijk dat spel aankunnen hoor.Probeer eerst die drivers lukt het niet dan kijken we wel verder.;-)

Geplaatst:
Dan denk ik dat je grafische kaart te warm word onder een zware load en daardoor uitvalt.

Dit valt goed te testen met 3Dmark06, dit je trouwens hier kan downloaden.

Als deze gedownload is, installer je hem.

Dan start je 3dmark op, je zal een paar seconden moeten wachten totdat je op Continue kan klikken.

En daarna komt er een scherm waar je op "Run bencharmk" (of Start benchmark) kan drukken.

Dan begint het te laden, als de test goed afgerond is komt er weer een venster met "View Results online" als je daarop klikt krijg je een score.

Als de test niet uitgaat krijg je die punten ook niet...

hmm, ik ga eerst ff doen wat Jean-Pierre zecht, en dan probeer ik dit ff. maar de link werkt niet : P

Geplaatst: (aangepast)
Download de drivers eens mannueel van de msi site,vervolgens verwijder je uit apparaatbeheer de al dan niet oude drivers,als je dat gedaan hebt sluit je uw pc af en start je deze terug op windows gaat dan nieuwe hardware vinden en u vragen om deze te instaleren dit annuleert u maar u installeerd dan wel de gedownloade drivers (er gaat u waarschijnlijk weer gevraagd worden om opnieuw op te starten en dit doet moet je accepteren).Het kan inderdaad zijn dat de grafische kaart te warm word.Nu in elk geval die 4870 moet gemakkelijk dat spel aankunnen hoor.Probeer eerst die drivers lukt het niet dan kijken we wel verder.;-)

ik heb het geprobeerd, het probleem blijft zich voordoen. maar weet jij waar ik 3Dmark06 kan downloaden? aarondk1 gaf een link in een eerdere post, maar die werkt bij mij niet.

EDIT, ik heb em al. ben 3dmark06 nu aan het downloaden.. (gaar lang duuren met een download snelheid van 52 kb per seconde...)

aangepast door tint93

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.