Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Krijgt u een error als het spel vastloopt met betrekking tot iw4mp.exe ??

dat heb ik 1 keer gehad, die andere keren niet.

als ik de resolutie op 800x600 zet valt hij wel minder snel uit. en als het gebeurt is het op een druk moment, als er van alles tegelijk gebeurt.

Geplaatst:
dat heb ik 1 keer gehad, die andere keren niet.

als ik de resolutie op 800x600 zet valt hij wel minder snel uit. en als het gebeurt is het op een druk moment, als er van alles tegelijk gebeurt.

Probleem gevonden lijkt me zo...

Uw grafische kaart raakt oververhit en uw pc slaagt tilt.

Geplaatst:
Probleem gevonden lijkt me zo...

Uw grafische kaart raakt oververhit en uw pc slaagt tilt.

nee dat is het niet. ik heb gekenden hoeveel graden hij is als ik aan het spelen ben, dat is ongeveer 70 tot 80 graden. dat is toch niet teveel? of wel?

Geplaatst:
nee dat is het niet. ik heb gekenden hoeveel graden hij is als ik aan het spelen ben, dat is ongeveer 70 tot 80 graden. dat is toch niet teveel? of wel?

Ik denk van wel, ik weet het niet zeker natuurlijk maar wat ik op andere forums lees is 70-80° toch licht alarmerend.

Geplaatst: (aangepast)
Ik denk van wel, ik weet het niet zeker natuurlijk maar wat ik op andere forums lees is 70-80° toch licht alarmerend.

Een grafische kaart kan gemakkelijk 70 a 80 graden worden zonder enig probleem, ik heb dezelfde kaart en die word al 60 graden gewoon idle.

Na een avondje crisis spelen komt die makkelijk tegen de 90/95 graden aan en ik ondervind daar geen problemen mee.

Review van een dergelijke kaart duid aan dat die strest minstens 80 graden haalt.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:
Een grafische kaart kan gemakkelijk 70 a 80 graden worden zonder enig probleem, ik heb dezelfde kaart en die word al 60 graden gewoon idle.

Na een avondje crisis spelen komt die makkelijk tegen de 90/95 graden aan en ik ondervind daar geen problemen mee.

Review van een dergelijke kaart duid aan dat die strest minstens 80 graden haalt.

Ok, danhoef ik miss tog geennieuwe te koen. Maar ik zal morge crisis instaleren en kjken of het zelfde probleenblijft. Maar ikmoet moge werken dus het zal savonds worden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.