Ga naar inhoud

outlook express

nitramas

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik werk met outlook express en wilde een mail met een grote bijlage versturen.

Die mail hoeft nu absoluut niet meer verstuurd te worden, maar die zit nog altijd in mijn: postvak uit.

Ik wil die mail verwijderen maar dat lukt langs geen kanten. Ik krijg steeds de melding: programma reageert niet.

Doordat die mail nog steeds in postvak uit zit, kan ik geen mails meer versturen.

Weet iemand hoe ik die verdomde mail kan verwijderen

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start outlook expres

Zorgt dat je snel ben.

Ik weet niet precies hoe het bij Outlook express werkt maar ik denk dat onderaan rechts ziet dat die bezig is met verzenden. Klik daarop en op annuleren klikken.

Dan ga je naar extra / optie / tab verzenden

Vink uit direct verzenden.

Sluit Outlook Express.

Start het op en dan kans is groot dat je kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Menu Extra/ opties: tab Onderhoud en klik op de knop "archiefmap".

Sluit OE.

deze zin die je nu te zien krijgt kopieren , plakken in uitvoeren

Ga naar deze map en zoek de postvak UIT.dbx

Hernoem dit bestand door er bv. "postvak uit.dbx.OLD" van te maken.

Open OE. Normaal moet er nu een nieuwe postvak uit aangemaakt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

het is juist dat men rechts onder een indicatie krijgt van bezig met verzenden. Wanneer ik dat aanklik gebeurd er niets en uiteindelijk krijg ik de melding programma reageert niet.

---------- Post toegevoegd om 16:42 ---------- Vorige post was om 16:38 ----------

hallo,

heb ik al geprobeerd via die archiefmap maar ik krijg geen zin te zien

---------- Post toegevoegd om 16:44 ---------- Vorige post was om 16:42 ----------

Hallo,

ik heb dit ook reeds geprobeerd om off line te werken en dan te verwijderen maar krijg melding programma werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je .dbx-bestanden van Outlook Express kan je (normaal) hier vinden : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder daar het bestand Postvak Uit.dbx en start OE terug op. Dan zou je een nieuw en leeg mapje bij Postvak Uit moeten hebben.

De .dbx-bestanden zijn "verborgen bestanden". Deze "verborgen bestanden" moet je dus wel eerst zichtbaar maken vóór je deze kan bewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.