Ga naar inhoud

[XP] Laptop werkt niet meer

MustiQue33

Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik probeerde gisteren mijn Windows Vista laptop te formatteren naar een Windows xp, wat niet lukte. Als ik mijn een gewone XP sp3 erin steek krijg ik bij de blauwe formatteerscherm een error, van dat het moet lukken met de originele cd's van mijn HP laptop. Die ben ik kwijt, en met mijn andere cd's geraak ik er niet in. Wat moet ik doen om hem weer aan te krijgen?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit eens proberen:

1. Zet je Vista CD erin, vul geen code in formateer je schijf ALLEEN FORMATEREN

2. Start opnieuw en druk XP CD erin, en installeren maar!

Als dat niet gaat dan deze topic lezen die iets moeilijker is.

Het probleem is ik heb geen CD meer van Vista.. Ik zit hier alléén maar met 1 CD en dat is die van XP... Voor de rest heb ik niet veel meer over..

Ik ga eens jouw topic proberen thnQ

---------- Post toegevoegd om 14:39 ---------- Vorige post was om 14:24 ----------

Het probleem is ik heb geen CD meer van Vista.. Ik zit hier alléén maar met 1 CD en dat is die van XP... Voor de rest heb ik niet veel meer over..

Ik ga eens jouw topic proberen thnQ

Na het gebruik van Gparted, en volgen van het andere topic,

Ik krijg de error van

"Setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden.

Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld, op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten.... blabla....

U dient hiervoor mogelijk een door een fabrikant geleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren.

Setup kan niet doorgaan. Druk op F3 om Setup af te sluiten."

Wat nu..?

aangepast door MustiQue33
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.