Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

ik kan geen afbeelding bekijken op yahoo.

de 'image search result', levert geen beelden op... als ik er dan op click voor een grotere afbeelding dan lukt het dikwijls wel, maar dit is geen mannier van werken.

weten jullie hoe dit komt?

dank u

Aniek

Geplaatst:

Welke browser gebruik je? Soms werkt Internet Explorer zeer slecht met Yahoo, een andere browser, zoals Google Chrome en Mozilla Firefox, is aangeraden!

En als je bijvoorbeeld met Google of Bing naar afbeeldingen zoekt, worden deze dan wel goed weergegeven?

Geplaatst: (aangepast)

ik heb internet explorer 8

ja, met bing en google lukt het wel, alleen met yahoo niet.

en welke zou je dan aanraden, google of firefox?

dank u

aangepast door Aniek
Geplaatst:

Google Chrome is een zeer lichte en simpele browser, goed voor mensen die niet echt veel van hun browser verwachten.

Terwijl Firefox een beetje een logge browser is, waarbij je add-ons etc kan installeren (kan over een periode ook met Chrome).

Ik gebruik zelf Firefox maar dat is eerder een persoonlijk keuze, ik zou sowieso IE8 nooit aanraden!

Geplaatst:

well, ik heb mozilla firefox gedownload, maar ik heb nog altijd hetzelfde probleem:bawling:, de afbeeldingen op yahoo worden niet weergegeven, er staat wel, ga naar volledige afbeelding (wat niet handig is om mee te werken).

help?!

dank u

Geplaatst:

Bij Google gebeurt dit niet?

Dat is raar, wat voor internetverbinding heb je?

Misschien dat deze juist wat te traag is om al deze afbeeldingen te laden, alhoewel ik dan niet kan verklaren waarom het met Google wel werkt.

Heb je al in Bing geprobeerd iets te zoeken?

Geplaatst:

adsl go...

en als modem een draadloze philips modem.

ik heb het probleem alleen bij yahoo, ja op bing en google heb ik al zoveel afbeeldingen gezien, ik wou een paar nieuwe op yahoo vinden...

kun je me echt niet helpen dan?

dank u

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.