Ga naar inhoud

Hoe filmpje downloaden?

Heleendesta

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een vraag i.v.m. het downloaden van een filmpje. Ik zou graag een filmpje vanop deze site: Eén - mediatheek - tag - alle video | Eén downloaden op mijn pc omdat ik weet dat die na een bepaalde tijd verdwijnen van die website.

Weet iemand hoe ik het moet downloaden en of je dat wel mag downloaden... Het zou zoieso voor eigen gebruik zijn.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de disclaimer van de VRT moet downloaden voor privé-gebruik kunnen :

De teksten, afbeeldingen en andere items op de website worden door het auteursrecht beschermd. Wilt u ze reproduceren of mededelen aan het publiek, dan moet u hiervoor de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de VRT verkrijgen, tenzij dat volgens de bepalingen van de wet van 30 juni 1994 betreffende het auteursrecht en de naburige rechten niet nodig is. U hebt bijvoorbeeld het recht om informatie van deze website te downloaden en te reproduceren voor privé-gebruik, alsook het recht om ze gratis te verspreiden en mede te delen in familiekring.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.