Ga naar inhoud

windows movie maker

Aniek

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn windows movie maker werkt niet goed, iedere keer als ik een video erin wil laden begint mijn hele pc te flikkeren en blokkeert alles!

En als ik met foto's werk, blokkeert het programma ook om de 5min.

Ik dacht, ik probeer het opnieuw te downloaden, maar ik weet niet hoe ik het er vanaf gooi, ik vind geen bestand met 'verwijderen', en als ik de hele map probeer te verwijderen krijg ik een waarschuwing dat andere programma's dan ook niet meer zouden kunnen werken.

Kunt u me helpen?

Dank u

Aniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit nooit getest maar je kan het zo doen:

Maak eerst een herstelpunt.

start

uitvoeren en typ dit:

%systemroot%\inf

Klik nu op zoeken en typ dan movie

Je ziet dan 2 movie bestanden en verwijdert die.

Ga nu naar c:\ programma files\

verwijdert de map movie maker.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Installeert de nieuwe movie maker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.