Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb nog maar een 2 a 3 weken een nieuwe dell inspiron gekocht en alles ging vlotjes. maar plots zat mijn cpu verbruik voortdurend op 100 %. Ik heb overal op internet zitten zoeken voor een oplossing maar niets hielp. Dus ik werd het beu en heb gewoon windows opnieuw geinstalleerd met behulp van de bijgeleverde dvd. ik kijk terug naar mijn cpu verbruik en zat nu maar op 7 %! ja zalig dacht ik! Maar toen ging internet niet... Hij vondt geen netwerken... Toen dacht ik eraan er is nog een dvd met stuurprogramma's en begon met ze allemaal te installeren. Maar toen ik bij het stuurprogramma voor mijn netwerkadapter dell wireless 1515 (11 agn) half mini-card (atheros) ging dit niet. Hij beweerde dat hij niet was aangesloten. Dus opnieuw zocht ik wat op internet (andere pc dan) en zeiden dat ik naar mijn netwerkcontroler moest kijken bij aparaatbeheer. Dat deed ik dus en hierbij stond een uitroepteken. Ik probeerde hiervoor een stuurprogramma te installeren maar lukte ook niet, de computer vondt geen programma ook niet op de dvds.

Hopelijk kunnen jullie me helpen want anders heb k mijn 3 weken oude laptop al om zeep geholpen, dit zou zonde zijn...:bawling:

Geplaatst: (aangepast)

een laptop, hier is nog wat aanvullende info indien nodig.

Base

Intel® Celeron® Processor 900 (2.20 GHz, 1MB L2 Cache, 800MHz FSB)

Geheugen

3.072 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 1.024]

Toetsenbord

Intern toetsenbord - Belgisch (azerty)

Videokaart

Intel Integrated GMA 4500MHD

Harde schijf

250 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Besturingssysteem

Legitieme Windows Vista® Home Basic SP1 32 Bit - Nederlands

Optische stations

Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)

Draadloze netwerkvoorzieningen

Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart

aangepast door stegisoft
Tekst groter gemaakt zodat het leesbaar wordt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.