Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een up date gedaan in messenger en sindsdien hoor ik mijn gespreksparnter niet meer, zij horen mij wel, het geluid van de pc is overal ok en ook emoticons ontvang ik met geluid, wie kan mij helpen?

Willy

Geplaatst:

Is dit met meerdere contacten zo?

Het kan namelijk ook zijn dat de microfoon aan de andere kant iets verkeerds doet.

Je moet ook eens kijken of het geluid in de mixer niet afstaat, je opent een gesprek met je partner.

En dan rechtsvanonder in de System tray staat een luidsprekertje.

Als je daar op dubbelklikt en vervolgens klik je op "Mixer" staat er dan ergens iets op Mute?

Geplaatst:
Is dit met meerdere contacten zo?

Het kan namelijk ook zijn dat de microfoon aan de andere kant iets verkeerds doet.

Je moet ook eens kijken of het geluid in de mixer niet afstaat, je opent een gesprek met je partner.

En dan rechtsvanonder in de System tray staat een luidsprekertje.

Als je daar op dubbelklikt en vervolgens klik je op "Mixer" staat er dan ergens iets op Mute?

Alles met geluid is ok , het is enkel in messenger dat ik geen gesprek kan ontvangen,

apparaat beheer alles ok, in messenger draait alles normaal(bij controle)

Willy

Geplaatst:

En ben je zeker dat het niet aan de contactpersoon ligt aan de andere kant?

Het probleem is dat MSN zo verandert de laatste tijd dat ikzelf al die instelingen niet meer weet liggen.

Misschien dat een ander lid dit wel weet?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.