Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben opzoek naar een programma dat dll problemen kan oplossen,

ik heb gezocht bij downloads maar heb het niet gevonden.

Kent iemand zo'n programmatje dat goed werkt?

Alvast bedankt!

Geplaatst: (aangepast)

Heb je problemen met dll bestanden misschien?

Zo'n programma's lijken handig, maar of ze ook steeds betrouwbaar zijn? Sommige van dergelijke programma's durven wel al eens te veel problemen "aangeven". En voor je het weet, zit je in nog grotere problemen met je pc.

Mij lijkt het beter om problemen met dll bestanden zelf op te lossen.

aangepast door Jürgen
Geplaatst:

Het is bij iemand waar ik soms ga om problemen met z'n pc op te lossen maar deze kan ik zelf niet oplossen, het is iets van initializer.dll en interface.dll, weet het niet precies. Ik had een nieuwe xp op zijn pc gezet (stond toch zogoed als niets op en dan was die ineens opgeruimd) maar van de eerste reboot stond die fout er weer op, en ik ben het al vaker tegen gekomen dus vandaar..

Geplaatst:

Krijg je volgende foutmelding:

The Logon User Interface DLL Msgina.dll failed to load. Contact your system administrator to replace DLL or restore the original DLL.

Dit is te wijten aan een update.

Geplaatst:

goh, zoals ik zeg herinner ik me niet meer wat de fout precies was, maar ik heb een clean xp sp3 geinstalleerd (heb ik eerder al geinstalleerd zonder problemen) en had nog geen updates gedaan dus, ik weet het niet, ik zal wel eens bellen naar deze persoon om te vragen wat de foutmelding precies is en dan laat ik iets weten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.