Ga naar inhoud

videokaart.

berrie

Aanbevolen berichten

hallo ok heb een nieuwe computer.

moederbord gigabyte ga-ex58-ud3r

er zit een nividia 9500 serie videokaart in van 1 gb.

werkt redelijk

maar als ik naar de prstatie kijk van mijn computer kijk scoort het videogedeelte maar 4.2 en de rest zit allemaal op 7.4 zeer hoog dus.

nu vroeg ik me dus af zou deze chipset niet beter draaien met een ati videokaart want 4.2 is wel laag 5 of hoger moet makkelijk kunnen volgens mij hoft de kaart dan eigenlijk niet beter te zijn maar mischien draaid ie met een ati kaart beter

ik zou het fijn vinden als hier iemand ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt u al eens geprobeerd om de meest recente drivers voor de kaart te instaleren.Nu wat die ATI kaart betreft kan ik enkel mijn ervaring meegeven en dat is de volgende,ik heb in mijn systeem een ATI 4870 zitten met 1gig geheugen en in windows 7 geeft die bij mij een score van 7,5.Enkel mijn harde schijf haalt de totaal score omlaag naar 5,9.Maar zoals ik zij probeer eens de drivers te updaten naar de meest recente en kijk dan eens of dit enige verbetering oplevert.;-)

Uw moederbord kan zowel Sli (NVidia) als Crossfire (ATI) aan dus maakt het niet veel uit welke kaart u er in steekt.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 9500GT is nogal zwak tegenover de rest van je systeem.

Voor 120-150 euro kan je wel een HD5770 of een HD5750 halen.

Deze presteren redelijk goed en hebben daar bovenop nog eens DirectX 11.

De perfecte upgrade zou ik zeggen, als je budget wat hoger zou liggen dan kan je ook wel een HD5850.

Maar ben je tevreden met de prestaties van de 9500gT?

Blijf daar dan mee gamen tot het niet meer gaat, tegen die tijd heeft Nvidia misschien een DirectX 11 gpu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.