Ga naar inhoud

Beamer

Dave0512

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Want donderdag moet ik een bespreking houden!

Ik beschik over een beamer en een laptop. Wanneer de laptop opgestart is en beamer aangesloten is aan de laptop, start ik de beamer. Eenmaal de beamer is opgestart projecteert hij mijn scherm op de muur (wat de bedoeling is) maar het scherm van mijn laptop; geeft dan niets meer weer. Als ik dan een actie wil uitvoeren op de laptop (vb. een ppt openen) moet ik steeds naar de muur kijken. Bij vele mensen wordt het scherm zowel op de laptop weergegeven als geprojecteerd. Hoe kan ik dat doen?

Merk laptop: HP

Merk beamer: Epson

Alvast bedankt :ciao:

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

'fn'-toets ingedrukt houden en achtereenvolgens op f4 drukken tot je de gewenste stand hebt. Normaal wordt er geschakeld tussen

- laptop alleen

- laptop en beamer

- beamer alleen.

Wanneer dit niet lukt:

Bij recente toestellen kan het gebeuren dat je moet kijken in het stuurprogramma van de grafische kaart om de gewenste instellingen te bereiken:

Klik met de rechtermuisknop ergens willekeurig op je bureaublad en kies ATI Catalyst control center. Selecteer 'Displays manager'. Hier kun je alle instellingen naar behoeft aanpassen.

Best op voorhand eens uitproberen, zodat je tijdens je presentatie niet meer moet zitten zoeken.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

'fn'-toets ingedrukt houden en achtereenvolgens op f4 drukken tot je de gewenste stand hebt. Normaal wordt er geschakeld tussen

- laptop alleen

- laptop en beamer

- beamer alleen.

Wanneer dit niet lukt:

Bij recente toestellen kan het gebeuren dat je moet kijken in het stuurprogramma van de grafische kaart om de gewenste instellingen te bereiken:

Klik met de rechtermuisknop ergens willekeurig op je bureaublad en kies ATI Catalyst control center. Selecteer 'Displays manager'. Hier kun je alle instellingen naar behoeft aanpassen.

Best op voorhand eens uitproberen, zodat je tijdens je presentatie niet meer moet zitten zoeken.

Succes

Hartelijk dank dat je zo snel kon reageren.

Ik ga donderdag 10 minuutjes vroeger gaan om het te testen. Ik hoop dat het werk!

Laat nog iets weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.