Ga naar inhoud

CD/DVD/Memorystick

drenkeling

Aanbevolen berichten

Relatief simpele vraag (denk ik) maar ik vind nergens een antwoord.

Ik wil een aantal gewone vroeger gebrande CD's (GEEN RW,dus niet te wisssen) definitief afdanken maar een school zou deze nog graag gebruiken als knutselmateriaal. Ik wil ze dus onbruikbaar maken zodat de gegevens nooit meer terug te halen zijn maar op een gratis manier en zonder ze fysisch te breken, versnijden, verpulveren enz. Hoe kan ik dit doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Relatief simpele vraag (denk ik) maar ik vind nergens een antwoord.

Ik wil een aantal gewone vroeger gebrande CD's (GEEN RW,dus niet te wisssen) definitief afdanken maar een school zou deze nog graag gebruiken als knutselmateriaal. Ik wil ze dus onbruikbaar maken zodat de gegevens nooit meer terug te halen zijn maar op een gratis manier en zonder ze fysisch te breken, versnijden, verpulveren enz. Hoe kan ik dit doen?

Ik denk niet dat dit mogelijk is zonder de cd/dvd fisiek te beschadigen.

Ik heb wel dit gevonden op het internet maar of je dat ook ergens kunt kopen dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dit mogelijk is zonder de cd/dvd fisiek te beschadigen.

Ik heb wel dit gevonden op het internet maar of je dat ook ergens kunt kopen dat weet ik niet.

Jean-Pierre,

van harte dank vor je ultra-snelle reactie. Dat apparaat was ik ook al wel tegengekomen, maar ik zie wel op tegen de kosten én de zoektocht naar waar en hoe te verkrijgen. Ik hoop toch misschien nog even op andere reacties die hopelijk iets opleveren, maar in elk geval bedankt

groetjes van drenkeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.