Ga naar inhoud

virus of alleen veroudering 2

Aanbevolen berichten

Hoi Kape,

ik heb geprobeerd om de vorige discussie te heropenen, maar daar zit nog een kleine klink in de site...

Ik heb nog steeds last van... wat ik had. Het is alsnog goed geweest om te scannen natuurlijk omdat er hoe dan ook virussen op zaten, maar nu valt mijn beeld nog steeds af en toe weg.

Wat ik wel ontdekt heb, is dat als ik mijn computer naar achterkantel zodat hij bijna op z'n kop staat, dat het dan weg gaat.

Ik begin toch te denken dat er ergens in de laptop iets verkeerd zit.

Zou je me nog een keer kunnen helpen?

Groetjes Jesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vorige onderwerp is afgesloten wegens "opgelost" ... maar dat blijkt nu niet zo te zijn :s

We kunnen natuurlijk terug het verhaal met de logjes oppakken en er opnieuw mee beginnen (om zeker te zijn dat er niets gewijzigd is sinds het vorige topic), maar je verhaal wijst eerder in de richting van een hardwareprobleem (los elementje hier of daar). Want het is natuurlijk niet normaal dat je de laptop in afwijkende standjes moet zetten om te laten functioneren.

Wat denk je : heel de winkel van de logjes opnieuw ? Of er mee naar de PC-boer voor nazicht ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt waarschijnlijker dat de laptop gewoon oud en versleten is hè?

Ik ga proberen iemand te vinden naar mijn laptop zou willen kijken zonder al te veel geld daarvoor te vragen.

Jij heb niet toevallig wat tips hè? Nogal moeilijk vanuit belgie...

Gaat wel lukken, heel erg bedankt voor je hulp iig.

Groetjes Jesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.