Ga naar inhoud

Game Pc

Henk.

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Linkje werkt nu wel...

Je moet dus als je op de site van Azerty zit, klikken op "Directe link", je maakt hier een nieuw bericht.

En je plakt simpelweg de link.

Wat je ook kan doen is een een woord typen, bijvoorbeeld Azerty pc, dit selecteer je.

En dan klik je op de wereldbol met het tekentje eronder, en nu voeg je de link in.

Zoals Superjona al zei kan je beter voor die Scythe twin mounts gaan.

Dan krijg je dus =1&product[234962]=1&product[225309]=2&product[236271]=1&product[226358]=1&product[232913]=1&product[76911]=1&product[68467]=1&product[239241]=1&product[71257]=1&product[90372]=1&product[176371]=1&product[7506]=1&product[233283]=1"]deze configuratie...

Als je de pc besteld, moet je trouwens wel aan Azerty vragen of ze de Tacens Ventus Pro op de cpu koeler plaatsen.

En de Nexus Real Silent case fan, in de kast plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets... Die Blu-Ray lezer is van een Slim formaat. Die past dus alleen maar in laptops. Dit kan je nemen als alternatief. Deze is trouwens veel sneller en kan ook HD-DVD's afspelen. (Hoewel dit nogal nutteloos is......)

EDIT : Ik heb net opgemerkt dat er een brander in zat, dus geen lezer. Indien branden een must is, zou ik voor dit gaan. De lege blu-ray schijfjes zijn nog erg duur. Dus ik zou wel eens gaan denken of je Blu-Rays moet branden. Bij die LG lezer kan je gerust DVD's en CD's branden hoor.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dan gewoon die LG blu-ray reader dat ik je al voorstelde, en een Optiarc (samenfusie van Sony & NEC, wat beiden uitstekende merken zijn) dus : Sony NEC Optiarc AD-7240.

Deze presteert uitstekend in een test van Hardware.Info, een Gold Award.

Momenteel liggen de servers van Hardware.Info plat, dus kan ik (nog) niet linken naar de volledige review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.