Ga naar inhoud

Game Pc

Henk.

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is waar, maar samengestelde PC is veel beter.

Ik zet even een rijtje met de voor- en nadelen.

Links is de iMac van 1880, rechts de samenstelling van 1700.

Het beste onderdeel van de twee staat in het rood.

Processor : i5 2.66Ghz / i7 2.80GHz

Geheugen : 4GB 1066Mhz / 4GB 1333Mhz

Harde Schijf : Onbekend 1 TB / Supersnelle SSD, Harde Schijven zeker snel, 2x1 TB

Optische Drive : DVD Brander / Blu-Ray-DVD Combo

Beeldscherm : 27 inch / Geen

Videokaart : HD 4850 512 MB/ HD 5870 1GB (enorm verschil)

Garantie : 1 jaar / 2 jaar

Over het OS kan ik niet oordelen, dat is je eigen keuze, maar ik vind zelf dat windows, vooral 7 prettiger en veel beter werkt met de onderdelen.

Je ziet dat bijna alles van de samenstelling beter is, behalve dat er geen scherm bij zit.

Ik zeg, de samenstelling. Levert veel meer performance en upgrade mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superjona jou systeem is wel goed maar wel veel duurder, je mag niet vergeten dan een 27" scherm bakken geld kost.

Je gaat toch moeten bezuinigen wel je een echte vergelijking maken.

Je komt met een degelijk 27" scherm rond de 2080 euro, bespaar op SSD/HD5850, goedkopere cpu koeler etc...

Dan kan je de vergelijking wel maken, maar dan nog zijn de specificaties in het voordeel van de samengestelde pc.

Waarvoor zou je een Imac kopen?

Gamen gaat niet, Office wat iedereen gebruikt gaat niet, je moet alles wat aanpassen etc het werkt niet zo als Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel waar, maar wie koopt er nu een 27'' scherm van 2000 euro ?

24" is al genoeg voor de meeste mensen, en ik denk wel dat de mensen liever 2x een 24incher van 200 euro willen kopen, dan een 27incher van 2000 euro.... (Ik toch :P)

Voor 350 euro heb je al een goed 27" scherm, ik geef het er niet aan uit maar ik denk wel dat sommige mensen dit leuk vinden.

Hangt er vanaf wat je van apple's besturingssysteem vind en wat je met je apple van plan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om er mee te gaan gamen (ook voor school gebruiken) maar ik hoef geen 27 inch scherm ofzo doe mij maar gewoon een 24".

En waarom zou je voor een Mac opteren?

Want gamen op een Mac gaat niet lukken, specificaties zijn goed genoeg maar het besturingssysteem niet.

Je hebt geen DirectX dus dan vallen al heel veel games af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.