Ga naar inhoud

pc loopt vast

zubrrr

Aanbevolen berichten

ik kan enkel mijn pc starten in veilige modus.

als ik normaal start kan de pagina niet worden geopend.

Er is wel een probleem opgetreden als ik avg wilde verwijderen.

dit lukte enkel met een opdrachtprompt. dit heb ik ook gedaan maar ik vrees dat ik enkele bestanden mee heb verwijderd.

Heb dan maar de andere overschreven met het resultaat dat ik zowel windows home en windows home edition heb.

Maar enkel xp home edition werkt IN VEILIGE MODUS.

En in veilige modus kan ik niet afprinten en kan ik geen geluid afspelen.

Misschien is het beter een format c van de harde schijf te doen maar ik weet niet hoe dit juist werkt.

Ook een oplossing is dat ik 25 euro stort op jullie rekening en dat je mijn pc kunt herstellen of zien wat het probleem is.

laat maar iets horen.

mvg, zurrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de computer opstart in veilige modus probeer dan een systeemherstel te maken van voor dat je AVG wou deinstalleren.

[systeemherstel maken]

- Windows XP

Klik op start en vervolgens op Configuratiescherm.

Daarna links onderaan op Prestaties en Onderhoud.

In het linkerdeel van je scherm onder "zie ook" klik je op systeemherstel.

Klik nu op het bovenste bolletje (een eerdere status van deze computer herstellen.) En klik vervolgen op volgende.

Klik op de datum van voor dag je AVG hebt verwijderd en klik op volgende.

Klik nogmaals op volgende. Laat de computer nu zijn werk doen en wacht tot hij helemaal terug herstart is.

- Windows Vista en Windows 7

Klik op start en vervolgens Configuratiescherm.

Daarna op Systeem en beveiliging.

Vervolgens klik je onder onderhoudscentrum op "De computer naar een eerdere status herstellen".

Klik op Systeemherstel starten en klik vervolgens op volgende.

Kies de dag voordat u AVG deinstalleerde. Klik nu op volgende en vervolgens op voltooien.

Hopelijk werkt hij nu terug normaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.