Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn computer is deze week gecrasht en moest windows XP opnieuw installeren dat is al wel gelukt maar ik kom er maar niet uit hoe ik mijn internet instellingen moet inbrengen, ik heb internet via UPC (chello), de gegevens hiervoor heb ik wel maar ik weet niet wat en waar ik ze moet invoeren! ik heb 2 laptops en die hebben nog wel gewoon internet,de gegevens daarvan kan ik niet vergelijken want die hebben VISTA en hebben verbinding via de router! Ik moest ook eerst XP installeren en kan daarna pas mijn UPGRADE VISTA installeren en activeren! Wie kan mij hierbij helpen???????:bawling:

Geplaatst:

Ilson,

Is je pc al wel verbonden met het je netwerk?

Wat ik vanuit je vraag namelijk opmaak is dat je pc geen verbinding maakt met het internet via de router, mij is dan ook onduidelijk of je pc nu rechtstreeks het internet benadert of dat deze ook via de router gaat.

Geplaatst:
Ik moest ook eerst XP installeren en kan daarna pas mijn UPGRADE VISTA installeren en activeren!

Misschien eerst de upgrade naar Vista doen en dan het netwerk probleem aanpakken.

Je wil draadloos op internet?

Heb je de juiste drivers voor je draadloze kaart al geinstalleerd?

Als je via een utp kabel verbindt met de router, kan je dan op je eigen netwerk en op internet?

Welke router heb je? Merk en model graag.

Wat heb je van netwerkkaarten in de pc? Zowel draadloos als ethernet.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor de tips, ik had mijn NVIDIA cd rom vergeten te installeren,nu heb ik weer internet! Ik had hierna nog andere problemen maar die zijn ook opgelost door een kennis! Misschien overbodig om te vermelden maar ik had nadat alles weer geinstalleerd was update's gedownload van NVIDIA en had toen het probleem dat mijn resolutie verkeerd was de tekens waren veel te groot en kon ze daarbij niet kleiner krijgen, de oplossing was om de computer uit en weer aan te zetten en gelijk een aantal keren op F8 te drukken. Je kunt daarmee de computer in de veilige modus weer opstarten en alles is dan weer normaal!!!!!!!

aangepast door ilson1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.