Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ging mijn Windows Prestatie-index weer eens bekijken, en zag dat het van een 3,0 naar een 2,0 is gegaan (door mijn grafische kaart).

Dus ik ging weer naar drivers zoeken, en even mijn hardware bekijken. Nu zie ik dat er bij mijn grafische kaart staat dat er 128 MB specifiek is toegewezen. Klopt dit met mijn "grafische kaart", of is er 128 MB verdwenen?

Geplaatst:

Jou kaart haalt zijn geheugen van 2 plaatsen nl. het ram geheugen van je vga kaart zelf en nog extra gewoon ram geheugen indien nodig.

Er is 128Mb aanwezig op je kaart en er kan nog 128Mb worden gebruikt van je ram geheugen.

Dus het kan zijn dat je op dat moment net veel ram geheugen aan het gebruiken was, dat je geen 128Mb meer over had die je vga kaart normaal gezien zou gebruiken.

Dit kan een reden zijn waarom je prestaties dus daalden.

Grtz Dreetn

• 3 weken later...
Geplaatst:

turbocache videokaarten kan ik alleen maar afraden, die snoepen al je broodnodige ram af, neem dan bv een x1300pro, met 256mb GDDR, genoeg voor office en internet (niet voor gamen) maar pikt tenminste geen ram in dat je nodig hebt ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.