Ga naar inhoud

Koppelingsprobleem .doc

Gast dbeld

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb pas geleden een legitieme versie van Microsoft Office aangeschaft via Surfspot. Het is de Office 2007 sl enterprise edition. Voor ik Office had, gebruikte ik Works. Ik heb daarbij eens geprobeerd om aan te geven dat een .doc bestand in Works moest openen.

Voor ik Office geïnstalleerd heb, heb ik Works van mijn laptop verwijderd. Na het installeren heb ik de .doc weer gekoppeld aan Office, maar dat is niet helemaal goed gegaan volgens mij. Ik krijg bij de 2003 bestanden een ander icoontje dan ik gewend ben (heb eerder Office 2007 gehad, toen was het gewoon een 'normaal' icoontje dat slechts iets afweek van de icoontjes van 2007). Voorbeeld:

Icoontjes.jpg

Daarnaast heb ik problemen met het rechtstreeks openen van een .doc bestand in Windows Live Mail. Daarbij krijg ik de volgende melding:

Foutmelding.jpg

Toch zie ik in het eigenschappen-scherm wel dat het bestand gewoon aan Word gekoppeld is:

Eigenschappen.jpg

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Dit probleem heb ik overigens niet met de .docx bestanden!!

Ik hoor het graag.

Mvg,

Desiré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw eerste afbeelding is de logo van Office 2007 en dus docx

Uw tweede afbeelding is de logo van office 2003 en dus doc.

Hier is niks mis mee.

Dus moet je ook kijken of bij mapoptie ook docx is gekoppeld.

Dat verschil in icoontjes vind ik niet zo erg, maar ik kon me niet herrinneren dat het icoontje van het doc bestand er zo uit zag.

Ik heb geen problemen met de docx bestanden (of met alle excel 2003/2007 bestanden etc.). Puur met doc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problem solved. Niets hielp, Office opnieuw installeren ook niet, dus format C + nieuwe install Office was de enige oplossing voor dit irritante probleem. Bedankt voor de hulp iig! :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.