Ga naar inhoud

programma 32bit onder 64bit os

rudi d.

Aanbevolen berichten

hmm, neerleggen bij een probleem???

Ik ben het momenteel aan het oplossen door het installeren van een virtuele XP die draait op de 64bit windows7.

Als de 64bit standaard wordt zullen er nog veel bedrijven zijn die met oudere programma's werken naar zo'n oplossing moeten gaan.

grtz

Rudi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, neerleggen bij een probleem???

Ik ben het momenteel aan het oplossen door het installeren van een virtuele XP die draait op de 64bit windows7.

Als de 64bit standaard wordt zullen er nog veel bedrijven zijn die met oudere programma's werken naar zo'n oplossing moeten gaan.

grtz

Rudi

Ik hoop voor jou dat het lukt. Hieraan had ik zelf niet gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een programma altijd downgraden naar vorige versie windows en dat doe je met de rechtermuisknop en op compatibel.

Tenminste als de programma zelf niet te oud is.

Ouderdom is 1 maar sommige recnte programma's hebben toch ook problemen met de 64bit.

Het lukt soms maar niet altijd via "installeren door een vorige versie"

En die "niet" heb ik aan de lijve ondervonden:-(

---------- Post toegevoegd om 11:44 ---------- Vorige post was om 11:40 ----------

Ik hoop voor jou dat het lukt. Hieraan had ik zelf niet gedacht.

Is ondertussen gelukt hoor. Draai nu èn windows7 èn XP.

Had wel al gelezen dat er dan wat problemen kunnen zijn met herkennen externe hardware. Bij mij is het herkennen van sommige usb toestellen nog niet gelukt.

grtz

Rudi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.