Ga naar inhoud

opnieuw installeren XP maar cd start niet automatisch op

Sabrien

Aanbevolen berichten

Ik wil graag Windows XP opnieuw installeren op mijn computer zodat alles weer probleemloos en snel werkt...

Heb een Windows CD echter als deze in mijn computer plaats en heeftstart deze niet automatisch op. Heb al meerdere dingen geprobeerd zoals opnieuw opstarten en aanpassen Boot in BIOS....maar da laatste lukt me dus niet....Heb op diverse sites en forums gelezen dat je dit zou moeten doen met + en - maar als ik die knoppen gebruik gebeurt er helemaal niks...Heb toen geprobeerd door op CDROM te gaan staan en op te slaan met F10 maar nog steeds geen resultaat...

Is de eerste keer dat ik zoiets probeer te doen en ben bang dat ik iets verkeerd doe en daardoor mijn computer naar de ..... help vandaar dat het me beter leek eerst even hulp te vragen aan iemand die al vaker met dit soort dingen te maken heeft gehad...

Alvast bedankt

Sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.