Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ofwel maak je gebruik van de back-up optie die windows xp heeft(bureau accessoires ---> systeemwerkset) ofwel maak je gebruik van een programma dat een back-up maakt van je systeem zoals Cobian Backup.

Je kan ook gewoon al je documenten/foto's/muziek op een cd of dvd branden of alles gewoon naar een externe harde schijf slepen.

beste, bedankt maar het lukt me maar niet.

Ik kan in het systeem geen back-up gevonden krijgen.

In een andere laptop van ons wel, maar in degene waar ik het wil uitvoeren zie ik het gwoon niet staan. Misschien heb je toch nog een oplossing voor mij?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt waarschijnlijk Windows Xp Home edition? Daar moet je de back-up functie vaak eerst nog instellen.

Plaats Windows XP cd rom in je pc en open deze.

Ga naar de map ValueAdd. Zoek daar de map Msft. In deze map zou het bestand NTbackup.msi moeten staan.

Open dat bestand en installeer het hulpprogramma backup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt waarschijnlijk Windows Xp Home edition? Daar moet je de back-up functie vaak eerst nog instellen.

Plaats Windows XP cd rom in je pc en open deze.

Ga naar de map ValueAdd. Zoek daar de map Msft. In deze map zou het bestand NTbackup.msi moeten staan.

Open dat bestand en installeer het hulpprogramma backup.

Beste,

inderdaad het is xp home.

Ik ga mijn best doen om dat te installeren.

Ik laat je iets weten als het me gelukt is of niet.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.