Ga naar inhoud

probleem

marleen

Aanbevolen berichten

Marleen,

onder het moto "alle kleine beetjes helpen" :

de C en D zijn de namen van je harde schijven.

de E is de naam van het DVD-station, al dan niet met writer.

Zoals reeds vermeld kan je je gegevens recuperen. Ik dacht dat je dit o.a. kon proberen met systeemherstel.

(Da's toch zo bij mij)

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

u moet wel zelf voor dat programma zoeken want vaak kunnen wij dat zelf niet missen en wonen vaak te ver weg om het even langs te komen brengen en duurt te lang om op te sturen omdat je het dan toch al snel een maand kwijt bent.

u moet dus zelf voor de datarecoverysoftware zorgen, u bepaalt ook zelf of u daar een vergoeding voor wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vermoeden is dat die brave meneer een schijfdeling heeft gedaan en voor alle veiligheid alle gegevens heeft ondergebracht op andere partities (D en E).

Bekijk eens het volgende: open deze computer en kijk of je daar een D en Zelfs een E schijf terug vindt. Open een van deze schijven en kijk eens of je data daar niet staat onder "documents and settings" of "mijn documenten" of zoiets.

groeten B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mocht het inderdaad zijn dat alles gewist is dan kan ik inderdaad nog gegevens terughalen. Ik beschik over het materiaal ervoor. Indien u dus hulp nodig heeft contacteer me gerust.

Wat u ook kan doen is de persoon die dit uitvoerde even opnieuw contacteren en vragen waar de bestanden zich zouden bevinden. zo kunnen wij u ook gerichter helpen ;-)

zoals dikken eerder zei, bekijk je D schijf eens, welke mappen heb je daar?

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Beste M.

Eerst een beetje info aub.

Welk systeem heb je 1 of meer HDD?

Welke Windows of ander O.S.

Wie is die oen? (facultatief)

Daarna zal het wel lukken zelfs gewiste data zijn te recupereren hoor.

JVS

Hallo JVS,

ik ben een leek hé,wat bedoel je met"systeem 1 of HDD"

ik gebruik WINDOWS XP.

Nog een vraagje ann iedereen

het liefje van onze buurman moet stage doen hier in de buurt,gisteren kwam zij vragen of zij mag gebruik maken van onze draadloze verbinding ivm haar school en stage.

Ik wwet het zo niet wij zullen haar de "sleutel"moeten geven om toegang te krijgen,is dit wel verstandig?want eens zij de sleutel kent kan ze onbeperkt gebruik maken van de verbinding denk ik,is het niet beter dat de buren zelf internet aanvragen,aangezien zij volgend jaar definitief hier komt wonen.Mijn man is zelfstandige,kan zij of iemand met goede pc-kennis in onze pc en laptop

Bedankt vrienden van de pc

Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.