Ga naar inhoud

New win 32 virus

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem. Ik zal hieronder proberen het probleem zo goed mogelijk te beschrijven.

Ik heb een Medion Computer met windows vista en als virusscanner Mcafee nu heeft mijn virus scanner aangegeven dat er een virus op de computer zit genaamd new win 32 dit virus vereenvoudigd zich automatisch.

Ik heb de computer opnieuw opgestart en de scan laten lopen nu zit ik nog met een probleem want de scan verwijderd de virussen maar even later vind ie ze weer.

Verder werken er al een heleboel programma's niet meer dus heb ik de computer uitgezet om extra problemen te proberen te voorkomen. Kan iemand mij helpen met het verwijderen van dit nieuwe en lastige virus?

Alvast heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we beginnen bij het begin:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik had de computer uit gezet nu probeer ik hem op te starten in de normale modus maar er komt een melding dat het aanmelden niet lukt ook in de veilige modus krijg ik deze melding. Ik denk dat het nu helemaal einde oefening is of is er misschien toch nog een mogelijkheid de computer te redden?

Het hijack this log bestand kan ik nu dus niet aanmaken ik kreeg heel de computer dus niet opgestart

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik bedoel dat de computer door het bootscherm heen komt en dan komt normaal het scherm van vista met welkom in het groen maar dan blijft het scherm zwart en komt er de melding dat er problemen zijn opgetreden met het aanmelden. Dit is ook het probleem in de veilige modus opstarten.

Denk dat het virus dus nu ook de systeem bestanden van windows zelf geinfecteerd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.