Ga naar inhoud

AVG of Avast of...

Aanbevolen berichten

ik vond nergens de beta versie 5, enkel de 4.8 en die heb ik maar genomen....Misschien is die nog niet "voor het grote publiek"?
Klopt. Vaccin - als medewerker van Avast - kon je ongetwijfeld een link bezorgen via Google.fr naar de 5.0, maar de officieel publiek gereleasde versie is nog altijd de 4.8.
Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik me nu gaan afvragen of uw voorkeur voor avast misschien "gekleurd" is? (wiens brood men eet....)

Je kan moeilijk je eigen ruiten ingooien ;-).

Avast is wel een goeie virusscanner hoor. Ikzelf gebruik op sommige pc's AVG 9 en heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik me nu gaan afvragen of uw voorkeur voor avast misschien "gekleurd" is? (wiens brood men eet....)
Dat was één van de redenen waarom ik dat in mijn vorig bericht even vermeld heb ... maar doet niets af aan het feit dat AVAST een goede scanner is (brood of geen brood), zoals Jürgen ook al gemeld heeft :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.