Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was nog een alles aan het nalezen en viel opeens op jouw "3Com Office Connect Wireless 11g AccessPoint = 11g = 11 Mbps"

Moet dit geen 54 Mbps zijn, want dit toch wat ik lees op 3Com® OfficeConnect® Wireless 11g Access Point (3CRWE454G72) - Features & Benefits

Ook als ik op de netwerkverbinding dubbelklik zie ik snelheid = 54 Mbps

Ondertussen denk ik te weten wat ik zal nemen : de Netgear WNDR3700

Nog een vraagje : aan mijn TV toestel heeft telenet destijds een powerline geïnstalleerd van 85 Mbps. Als ik deze aansluit op een 10/100/1000 gigabit switch, heb ik het dan goed voor dat de uiteindelijk snelheid valt op 85 Mbps (en als ik hem vervang door de "hedendendaagse" dit naar 200 Mbps gaat) ?

Geplaatst:

3Com Office Connect Wireless 11g AccessPoint is inderdaad volgens fabrikant 54 Mbps. Op de andere website stond 11 Mbps.

Daar staat wel 100 meter afstand maar dat is overdreven. Werkelijk is dat rond de 25 meter bij fatsoenlijke verbinding.

Powerline 200 Mbps kan je inderdaad aansluiten op switch van die snelheid.

Dit heeft alleen zin als die rechtstreeks op de modem is aangesloten.

Maar als de access-point 54 Mbps is aangesloten op de modem dan zal 200 Mbps ook maximaal 54 Mbps halen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.