Ga naar inhoud

Game pc 800 euro II

richardh

Aanbevolen berichten

Gents,

Ik heb eigenlijk een zelfde soort vraag. Ik ben al een tijd op zoek naar een game pc van rond de 800 euro. Ik twijfel echter bijzonder tussen AMD en Intel (i5-i7). Ook weet ik tegenwoordig niet of ik voor ATI of voor Nvidia moet gaan. Toen ik me nog nog geregeld met hardware bezig hield was het verschil met gamen tussen Intel en AMD en ATI en Nvidia nog best groot. Niet qua performance maar de meeste spellen werkten stabieler op een Nvidia dan een Ati. Weet iemand hoe dit tegenwoordig zit en waar ik het beste voor kan gaan? Dit omdat er een enorm aanbod aan verschillende hardware (geheugen etc) bestaat tegenwoordig.

Alvast dank voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 800 euro is dat alleen de kast? Dus geen scherm, toebehoren (toetsenbord), en besturingssysteem?

Dan moet een Core i5 wel passen, sowieso maken Intel en AMD kwalitatief gezien goede processors.

Alleen kan AMD niet goed mee, en kunnen ze zich niet meten met de top van Intel.

Een Core i5 kan je vergelijken met een AMD Phenom II X4 965. Alhoewel de Core i5 eigenlijk altijd sneller is.

Nvidia en ATI (wat van AMD is geworden) is een ander paar mouwen. ATI is op dit moment de betere keuze.

Omdat zij al DirectX 11 hebben, maar deze kaart zijn amper leverbaar.

Maar Nvidia heeft helemaal geen DirectX 11 kaarten, dus dat is ook niet echt een optie.

Dus als je nu een nieuwe game pc koopt ga je best lang mogen wachten eer die er is vrees ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.