Ga naar inhoud

Medion p7330 d (md 8852) aldi

Gast v2.01

Aanbevolen berichten

Ik heb ook helemaal niets tegen de Aldi, ik weet dat daar een soort "taboe" rond zit, maar ik heb het over het merk Medion zelf.

Ik heb ook niet gezegd dat Medion een verschrikkelijke service heeft, alleen dat het lang duurt en dat je probleem niet gegarandeert opgelost is.

Mijn taak is om mensen advies te geven, ik ga niet iets aanraden waar ik zelf en personen rond om mij problemen mee hebben, zou jij hetzelfde doen.

Ik weet niet hoeveel Medion pc's/laptop jij al hebt opengemaakt en al eens goed gekeken hebt?

Vergelijk eens een huidig Medion pc met een huidige zelfbouw pc, ik zie het verschil wel hoor.

En dan heb ik het over pc's met dezelfde prijs!

En nee, de prijs is lager voor iets, het is niet zo dat Dell, HP, Asus allemaal geldwolven zijn en alleen maar winst willen maken.

Misschien is de winst dat Medion maakt kleiner, maar wees maar zeker dat er op onderdelen bespaart word!

De prijs/prestatie verhouding van Medion is zeker goed, en ik zeg ook niet dat Crysis op zo'n bak niet goed gaat draaien.

Wel , en dat zeg ik bij elk OEM merk, zijn de pc's slecht uitgebalanceerd, en zal je waarschijnlijk een andere grafische kaart moeten steken wil je echt op high spelen.

Ik raad ook geen Acer aan, omdat deze ook geen goede service hebben, ik viseer Medion/Aldi helemaal niet.

En waar ik helemaal niet tegen kan is dat men zegt dat ik schijnheilig ben.

Want ik probeer mensen te helpen, vrijwillig, en ik geef advies wat ik denk dat goed en juist is voor deze persoon.

Dus als u alstublieft op u taal wilt letten, en niet met hoofdletters typt zou ik dat apprecieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.