Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Goed dat het terug werkt.;-)

Ga je die tv kaart nog gebruiken?

Indien ja dan moeten we daar een oplossing voor zoeken uiteraard.

hey heb wat te vroeg gejuicht:s pc zojuist weer proberen opstarten trug pieeeep pauze pieeeeep pauze.... heb een proberen opstarten zonder videokaart en dan duurde het langer voor dat hij begon te piepen, het was in het begin alsof hij normaal opstarte maar als hij normaal de alles goed biep geeft is het nu de foutmelding biep..... snap er niks meer van....

Geplaatst:
zat ook met dit soort probleem.

maar bij mij is het gelukt met een nieuw moederbord al hoewel hij na 3 a 4 uur ook durft uit te vallen.

maar bij mij is het juist een nieuw moederbord en videokaart

Geplaatst:
dat is wel eigenaardig. ook als eens geprobeerd met ander ram geheugen?

ja maar ik denk dat het de videokaart is..

omdat hij dan niet direkt piept maar eerst doet alsof er niets mis is tot aan de piep die hij normaal altijd geeft en daar geeft hij dan de foutbiep

Geplaatst:

Heb je nog een oude videokaart bij de hand toevallig die je eens zou kunnen proberen?

Heb je de handleiding van het moederbord,daar staat normaal de uitleg in wat bij welke foutcode (pieptoon) hoort.

Geplaatst:
Heb je nog een oude videokaart bij de hand toevallig die je eens zou kunnen proberen?

Heb je de handleiding van het moederbord,daar staat normaal de uitleg in wat bij welke foutcode (pieptoon) hoort.

nee heb geen videokaart die er in past en de biepcodes staan er niet in....

---------- Post toegevoegd om 18:38 ---------- Vorige post was om 18:23 ----------

hij is trug eens opgestart en in het begin gaf hij cmos cheksum error??

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.