Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn pc is gecrashed ik heb een acer aspire.

ik kan mijn pc niet meer opstarten zelfs niet in de safe mode. Ik krijg ook alleen maar een blauw scherm met een foutmelding erop die foutmelding verandert continue. Mijn kameraad denkt dat het de harde schijf is, maar nu heb ik net pech want mijn acer zit maar 1 jaar garantie op en hij is net 2 maanden over deze datum heen. dus ze willen mij het niet vergoeden, kost mij 55 euro om na te kijken en iets van 140 euro voor een nieuwe harde schijf. Maar ik dacht ook altijd dat er langer garantie op de harde schijf zat dan alleen maar 1 jaar.

Wijkaatje

Geplaatst:

dus als ik het goed begrijp hoor ik normaal 2 jaar te krijgen van de verkoper, nou ik had hem gekocht bij It's die had ik al gebeld maar ik moest maar met acer zelf bellen want mijn garantie was afgelopen van een jaar.

---------- Post toegevoegd om 20:55 ---------- Vorige post was om 20:54 ----------

ohh ik had mijn reactie al onder geplaatst , maar ik krijg maar 1 jaar van it's

Geplaatst:

Als het een officiele verkoper is moet die 2 jaar waarborg geven wat die IT ook zegt.

Als de IT's de verkoper is dan is hij verantwoordelijk voor die 2 jaar waarborg.

Ze proberen dat af te schuiven.

Als je in Nederland woont dan ben je nog beter vanaf.

Geplaatst:
Het was de vraag niet maar mischien is het wel helemaal niet zo ernstig en moet die gewoon een nieuwe windows hebben?

De kans is groot dat het hiermee opgelost is ja ;-)

Het is alvast een eerste stap die je zelf kunt ondernemen.

Geplaatst:
Foutief: ik heb 1 jaar waarborg.

Nee, fabriek geeft 1 jaar waarborg.

De verkoper is verplicht om 2 jaar waarborg te geven.

Klopt. Moest je dus nog problemen ondervinden, haal gewoon de wet er even bij :-)

De verkoper is jegens de consument aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de levering van de goederen en dat zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar te rekenen vanaf voornoemde levering.De termijn van twee jaar bedoeld in het eerste lid wordt opgeschort tijdens de periode vereist voor de herstelling of de vervanging van het goed of in geval van onderhandelingen tussen de verkoper en de consument met het oog op een minnelijke schikking. ;-)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.