Ga naar inhoud

laptop slaat uit!!

papillon

Aanbevolen berichten

In april van dit jaar heb ik een laptop gekocht om mee te nemen naar Tsjechié, waar we wonen. Voor de grap zei ik: dit is toch gewoon een goede laptop, ik krijg hier geen problemen mee?? Dat had ik beter niet kunnen zeggen....Bij de aankoop had ik gezegd dat het vooral was om (online) spellen te spelen en uitzending gemist enzo te kijken, vandaar dat de keus viel op een laptop met een 17 inch scherm ( Acer 7720Z)

Meteen was het spelen van Zylom games al niet mogelijk omdat hij dan aangag dat windows explorer niet werkte, dus terug naar de zaak, toen we in Nederland waren. Nu is het probleem dat ie zomaar zonder aanwijsbare reden volledig uitvalt. Ik kan hem dan niet meer gelijk opstarten, maar moet eerst de batterij eruit halen ( en weer instoppen natuurlijk) om er weer wat mee te kunnen. Ik heb ook Acer een mail gestuurd ( en gebeld) maar daar word ik niet veel wijzer van, vandaar mijn vraag hier..........weet iemand hoe dit komt en hoe dit op te lossen.

Alvast bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met de batterij is duidelijk een technisch mankement.

Als je die laptop pas in april hebt gekocht, zit er zeker nog garantie op en moet de verkoper het nodige doen om het probleem op te lossen.

Het is wel jammer dat je zo ver zit want als je telkens naar nederland moet komen met de pc wordt het wel een kostelijk grap aan verplaatsingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.