Ga naar inhoud

externe harde schijf werkt niet

lilmar

Aanbevolen berichten

Ik heb mij een nieuwe harde schijf aangekocht HP Carbon 750gb.Heb ze aangesloten en ik vind ze wel terug bij apparaatbeheer als een USB divice.Ze is op een USB poort aangesloten.Bij "deze computer"op beheren en schijfbeheer Staat ze wel vermeldt onder een door mij toegewezen volume nummer.De partitie is ook geinstalleerd.Bij "deze computer "staat ze niet vermeldt waar de C en de dvd stations wel te zien zijn.Als de software voor het maken van een backup opstart staat vermeldt dat het apparaat niet aangesloten is.Alle kabels zijn aangesloten en het aan lichte brandt op de exterene schijf.

Dank voor de eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, nieuw account aangemaakt. Kreeg 'oude' niet meer ingelogd.

Anyway. Ik heb hier op forum al gelezen dat ik mijn externe schijf moet omzetten naar ntfs. Alleen staat daar inmiddels 150 gb muziek, foto's en bedrijfgegevens op. Ik draai onder vista. Als ik dat omzet naar ntfs is de kans dat groot dat die gegevens weg zijn? Gezien Jurgen in een ander topic aangaf dat het normaal niet verloren gaat, maar wel aanrade om elders op te slaan tijdens omzetten.

Alvast bedankt voor eventuele antwooren Tuv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.