Ga naar inhoud

alle downloadgeschiedenis opvragen

EmpiresEmpires

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om ALLE downloadgeschiedenis te bekijken sinds ik mijn pc heb. Deze staat namelijk niet meer in mijn browser.

Dit is heel belangrijk want ik ben veel informatie verloren die ik graag wens opnieuw te kunnen downloaden maar dan moet ik wel eerst weten wat ik weer precies moet opnieuw downloaden.

Graag hulp gewenst.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Geschiedenis

Daar staan al uw internet bezoekingen.

Indien niet voldoende is dan kan u dat niet meer opvragen.

Je kan in de toekomst wel oplossen door de dagen te verhogen in:

Extra / Internet optie / Browser geschiedenis / Instellingen.

Onderaan kan je de dag opgeven.

Maar hoe meer u wilt bewaren hoe meer harddisk ruimte je nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke browser gaat het?

In IE kan je de surfgeschiedenis van 999 dagen bewaren (als je genoeg plaats voorziet op de harde schijf) maar over de download geschiedenis vind ik niks terug.

Bij Firefox kan je de surfgeschiedenis meer dan 1.000.000 dagen bijhouden (ook mits voldoende schijfruimte) en ook de download geschiedenis kan je bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke browser gaat het?

In IE kan je de surfgeschiedenis van 999 dagen bewaren (als je genoeg plaats voorziet op de harde schijf) maar over de download geschiedenis vind ik niks terug.

Bij Firefox kan je de surfgeschiedenis meer dan 1.000.000 dagen bijhouden (ook mits voldoende schijfruimte) en ook de download geschiedenis kan je bewaren.

Het gaat om Opera

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik een ganse collectie van browsers gebruik(behalve internet explorer dan :tongue:) kan ik je misschien helpen.

Ga naar de volgende map:

c:/documenten and settings/je gebruikersnaam/application data/opera/opera/

Zoek in deze map het bestand download.dat en open het in kladbok.

Is de map application data niet zichtbaar doe dan het volgende:

extra -->mapopties.

Kies het tabblad weergave

Scroll in de lijst onderaan naar "verborgen mappen weergeven" en deze optie aan.

Moest het zijn dat de map Opera zich ergens anders bevindt op je pc, dan kan je de locatie te weten komen op volgende manier:

Open opera

Ga naar Help

Scroll naar het onderdeel Paden

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.