Ga naar inhoud

spyware dr met anti virus

Aanbevolen berichten

Hallo ieder1 ,ik heb een vraagje ik heb avg pro 9 op laptop staan nu heb ik voor mijn verjaardag spyware dr met antivirus gekregen en geinstaleerd ,alles redelijk normaal behalve lptp is een stuk trager en fysiek geheugen is gestegen van +- 38% naar constant 55% dat verklaart natuurlijk de vertraging , maar nu mijn vraag mag ik avg volledig uitschakelen (omdat spy dr meer gevonden heeft dan avg) beschermd spyware dr mij compleet ?? of kan ik beter avg behouden ?heeft iemand hier ervaring mee? dank bij voorbaat grts (vergeten !)als ik spyware dr of avg uitschakel zakt fysiek geheugen dus heb eigenlijk oplossing al gevonden en zal avg laten staan en af en toe spyware dr laten scannen groetjes

aangepast door dodgeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG Pro is een pakket met antivirus en antispyware, Spyware Doctor beschermt alleen maar tegen spyware ... dan is de keuze snel gemaakt. Die AVG houden :-)

spyware dr heeft ook een anti virus en daar zit het probleem, ik heb spw dr verwijderd en lptop draait terug op volle kracht !spijtig voor het verloren cadeau maar snelheid heeft prioriteit maar bedankt kape voor de respons

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.