Ga naar inhoud

Windows mail

Burney

Aanbevolen berichten

Hallo,

Aangezien ik zeer veel e-mails ontvang en verstuur wil ik nu een gedeelte van mijn e-mails verplaatsen naar een externe harde schijf. Dit doe ik vanuit C:username/app data/local/microsoft/windows mail.

Mijn probleem is echter dat, als ik de mails wil kopieren, dan krijg ik de volgende mededeling:

Weet u zeker dat u dit bestand zonder eigenschappen wilt kopieren. Bestand ...... heeft eigenschappen die niet naar de nieuwe locatie kunnen worden gekopieerd.

Als ik toch kopieer dan lukt dit wel maar dan doet de zoek functie rechts boven het niet meer en dit is juist van cruciaal belang om e-mails nog te kunnen terugvonden. Aangezien ze enkel een bestandsnummer hebben nadat ze gekopieerd zijn.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens uw mails te backuppen via exporteren in windows mail (Bestand --> Exporteren --> Berichten/Contactpersonen)

Succes! :)

Hi, allereerst bedankt voor je hulp, echter het is me op die manier ook niet gelukt.

Ik kreeg namelijk de volgende foutmelding:

Het exporten is niet voltooid.

Windows mail kan niet alle berichten exporteren. De Schijf bevat mogelijk niet genoeg ruimte (dit is not het geval ik bijna 1 TB vrij), of sommige berichten zijn mogelijk beschadigd. Voer schijfopruiming uit of verwijder enkele bestanden en probeer vervolgens de berichten opnieuw te exporteren.

Heb alles gedaan maarhet lukt nog steeds niet.

Heb je misschien nog ee idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.