Ga naar inhoud

DVD Shrink en Nero

Snuitje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onlangs installeerde ik DVD Shrink 3.2 met de intentie DVD's te kopiëren.

Het rippen van de DVD gaat perfect, maar ik kan niet rechtstreeks vanuit DVD Shrink branden. In het menu "Backup" kan ik enkel de harddisk selecteren om de backup weg te schrijven. Ik zie nergens een keuzemogelijkheid om rechtstreeks te kunnen branden, niettegenstaande Nero 9 al op mijn systeem geïnstalleerd was vooraleer ik DVD Shrink erop zette geeft Shrink in het tabblad "backup" aan dat ik Nero dien te installeren om de bestanden te kunnen branden. Kan het zijn dat het programma de link niet kan leggen of is er een andere oorzaak?

Na het rippen kan ik wel apart de geripte bestanden branden met Nero, maar normaal gezien moet alles toch in één enkele beweging kunnen gebeuren dacht ik, of ben ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet bij DVD Shrink eerst een backup doen en opslaan op de harddisk en daarna brand DVD Shrink de dvd.

Branden met DVD Shrink raad ik af.

Je kan dat beter met Nero doen of andere programma.

Daarbij bij rippen wordt de DVD-rom warm en kan je beter wat wachten alvorens te branden.

Zo doe ik dat altijd en zo verkleind je ook mislukte dvd's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.