Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte,

Ik heb volgend probleem met mijn fax modemkaart ( send and receive ).

Omdat deze slechts sporadisch gebruikt wordt, heb ik hierop destijds een Win Fax Light versie opgeladen.

Thans doet zich het volgende probleem voor :

Bij het versturen van een Fax bericht ( bijvoorbeeld een brief in Word ) van maar een pagina A4 sluit hij niet af en blijft de verzendtijd doorlopen, zodat ik de stekker uit moet trekken om dit te stoppen.

Mijn collega ( de ontvanger ) deelt mij mede dat hij niet enkel die ene pagina ontvangt maar teven tientallen andere pagina's ook van vroeger aan hem gestuurde faxen, en dat hij dit moet afstoppen en anders een rol papier verbruikt, het houd gewoon niet op.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn, ( ik heb alle settings nagekeken maar vind niets, ook is er nooit iets aan veranderd ) en hoe kan ik dat oplossen.

Ontvangen werkt perfect als ik een fax van iemand krijg, het probleem doet zich enkel voor met het versturen naar derden.

Kan dit soms verholpen worden met het volledig verwijderen van deze Win Fax Light en op nieuw installeren. maar hoe doe ik dat dan, ik ben niet technisch, als iemand mij kan helpen dan graag stap voor stap.

Met dank in afwachting verblijf ik,

Herman Waeyen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.