Ga naar inhoud

XP modus in win 7.

rob

Aanbevolen berichten

Mijn English --Nederlandse van Dale woordenboek werkt niet meer in Win 7 confused.gif

Nu heb ik ergens gelezen van XP modus in win 7 -- ge kunt dat downloaden op de site van microsoft !

Maar ook heb ik ergens gelezen dat het niet op alle pc werkt , het hangt af welke proceccor ge hebt !!

Mijn laptop is Acer 7730 -- Intel Core 2Duo CPU T5870

Zou ik diene XP modus kunnen draaien , en zou dat mijn probleem met diene elec. woordenboek oplossen ?

Op mijn oude Pc ( draait op XP sevice 2 ) werkt diene woordenboek wel !

Iemand een idee of heeft iemand dat al draaien op zijn computer ?

Groetjes.

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegi , heb de test uitgevoerd en kreeg dit antwoord als resultaat !

"This computer does not have hardware-assisted virtualization,” your computer does not meet the hardware requirement for Windows Virtual PC

Zo het lijkt wel dat ik XP modus niet kan gebruiken op mijn laptop :stupid:

Straf zeg -- dit ding is 6 maand oud "Acer 7730 -- Intel Core 2Duo CPU T5870"

En ge kunt er niet alles mee doen !

Mijn computerboer raad me aan om dat toch uit te proberen -- kan bijna niet met zulke processer zegt hij !

Wat denk jij :bawling:

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegi -Jean Pierre

Win 7 Professional 32 bits :ciao: Acer travelmate 7730.

Bedankt -- heb op de Acer site eens een bezoekje gebracht , en ik zie een hele boel drivers -

Welke moet ik nu downloaden -- en moet ik nadien terug diene test eens laten uitvoeren van windows --om te zien of hij nu compatibel is om XP modus te draaien ?

aangepast door rob
nog meer vragen !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft virtualisatie technologie hier niks mee te maken.

Virtualisatie technologie is letterlijk hardware ter beschikking stellen voor andere computers.

Normaal gezien heeft een computer alles nodig om zelfstandig te werken. Bij Virtualisatie technologie heeft de computer niet veel nodig en doet de hoofdcomputer de rest. Een voorbeeld: Je installeerd Office op uw computer. Dat hoeft niet bij Virtualisatie technologie want je roept gewoon Office van het hoofdcomputer.

De toekomst is zo dat uw computerkast wordt vervangen door een computer die niet veel groter is dan harddisk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.