Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onder windows2000 had ik Syncbackup welke dagelijks een backup nam van de data naar een nas server. Verplicht overgeschakeld naar XP, maar Synckbackup aanvaard niet onder XP dat je een blanco wachtwoord ingeeft om zonder omkijken contact met de server te maken. Dus moet je eerst manueel eens contact maken met de server. Maar daar denk je niet altijd aan.

Kent er iemand nog een ander backup prog dat automatisch zijn werk doet?

grtz

Rudi

Geplaatst:

heb Goodsynck een binnengehaald,

is zeer eenvoudig in te stellen, alleen wil hij niet automatisch inloggen op de nas-server. Nochtans geeft het programma de mogelijkheid om je paswoord in te geven.

Toch al bedankt!

Geplaatst:

da's straf,1 minuut geleden gevonden en uitgeprobeerd.

Geen mogelijkheid om ingeven wachtwoord nas-server.

Dus jammer maar helaas :-(

(is echt ook wel een basic prog in de ruimste zin van het woord)

Geplaatst:

gevonden: GFI Backup 2009 home Edition.

Is een freeware, en 1 maal het wachtwoord ingegeven backupt hij automatisch, geeft ook een logje achteraf of het gelukt is of niet.

Zeer gemakkelijk in gebruik.

Enige rare is dat het wel lukt met XP, maar met Vista tot nu toe nog niet.

Xp onthoudt wel het nas-server wachtwoord, vista doet dat niet. Mss heeft het daar iets mee te maken.

grtz

Rudi

Geplaatst:

Open de browser

Klik op Extra / internet optie / tab inhoud

Bij Met automatisch aanvullen......klik je op instelling en staat daar dat de wachtwoord moet onthouden worden?

Ik ga vanuit dat je Internet explorer gebruikt.

Geplaatst:

werk met Firefox op de Vista laptop.

Maar daar staan enkel de wachtwoorden voor bezochte websites.

De verbinding met de nas staat er niet tussen, en kan ik precies niet toevoegen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.