Ga naar inhoud

Trage downloadsnelheid met ADSL

roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Ik denk het niet. We hebben wel een paar weken geleden nieuwe Norton-antivirus geïnstalleerd, en veel updates moeten downloaden.

We zitten bij Tele2 en we hebben al een abonnement die niet snel download, maar het is nog nooit zo erg geweest. We betalen per maand een vast bedrag, en hoe meer we downloaden, hoe meer we moeten betalen (denk ik). Ik ben natuurlijk niet op de hoogte van het paswoord van onze persoonlijke pagina, maar zou het daar werkelijk kunnen aan liggen? Als ik het enkele minuten geleden nog eens probeerde downloade hij niet meer in bytes, maar in kilobytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisterenavond, dus zaterdagavond 28 november, gebeld naar de helpdesk van Base-Tele2 en de operator vertelde me dat het trage internetverkeer op Base te wijten was aan een panne van de Belgacom-ADSL-lijnen. Die zou volgens de operator tegen deze morgen moeten hersteld zijn maar dit blijkt niet het geval. Ik ben in juni overgeschakeld van Telenet naar Base, zo slecht was Telenet dus nog niet. Ik nam Tele2 omdat ik dan ongelimiteerd kon downloaden en omdat het goedkoper was dan Telenet, maar je moet er ook de problemen zoals die van nu bij nemen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.