Ga naar inhoud

Pc is traag en slaagt constant vast

Gast Selin

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het ziet er beter uit ik kan al mijn bestanden openen en dergelijke, maar heb combofix nog maar net uitgevoerd dus weet nog niet of de pc al sneller opstart of niet. Ik ga het direct eens uittesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Maar download nu eerst een gratis-antivirusprogramma (Avast, AVG, Antivir, o.i.d.). Dan is je PC terug beschermd. En met die nieuwe scanner laat je de boel opnieuw opstarten om te vergelijken hoe lang het daarmee duurt ? Zo weet je meteen of Norton - al dan niet - de oorzaak van je trage start is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk antivirus kan ik het best nemen want we hadden ervoor AVG maar dit zorgde voor verschillende problemen. En ik heb nog een probleem als ik mijn internet open laad het gewoonweg niet dan open ik het nog eens en nog eens, pas na 4 keer mijn internet geopend te hebben heb ik mijn startpagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb avast geïnstalleerd en norton staat voorlopig uitgeschakeld. Nu doet de pc er 12 min over om op te starten, wat nog altijd lang is.

Ik heb het over mijn internet browser.

En voor wat staat ccSvchst eigenlijk want telkens wanneer ik mijn pc wil sluiten komt er op van dit programma sluiten en dan kan je kiezen tussen nu beïndigen en annuleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb avast geïnstalleerd en norton staat voorlopig uitgeschakeld. Nu doet de pc er 12 min over om op te starten, wat nog altijd lang is. Ik heb het over mijn internet browser.
Pfff ... dat is nog veel te traag.

Download Findykill en laat dit programma runnen. Kies voor de optie 1 en plaats dan het logje in je volgende bericht.

En voor wat staat ccSvchst eigenlijk want telkens wanneer ik mijn pc wil sluiten komt er op van dit programma sluiten en dan kan je kiezen tussen nu beïndigen en annuleren.
Dat is een onderdeel van Norton dat nog om een reactie vraagt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.