Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, heb een seagate harde schijf, die rare tikkende geluiden maakt, geprobeerd met seagate test tools en geeft geen enkele melding van fout of iets anders, defragmentatie verloopt ook goed, wat kan ik nog doen om deze dieper te testen, ik wil ten allen koste een crash vermijden.

Geplaatst:
Hallo, heb een seagate harde schijf, die rare tikkende geluiden maakt, geprobeerd met seagate test tools en geeft geen enkele melding van fout of iets anders, defragmentatie verloopt ook goed, wat kan ik nog doen om deze dieper te testen, ik wil ten allen koste een crash vermijden.

Je harde schijf is aan het afsterven, ik raadt je aan om zo snel mogelijk backups te nemen want je hdd zal niet lang meer meegaan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

idd, hd's die beginnen te tikken zijn vaak bezig aan hun laatste uurtjes, nuja ratelen doen ze zeker, vooral als er veel data op staat toch bij het opstarten, maar tikken dat betekent dat die z'n laatste uren aan het slijten is ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.