Ga naar inhoud

foutmelding 8e5e0408 nieuwste msn

atenbosch

Aanbevolen berichten

Hallo,

Het probleem is weer teruggebracht naar dat WL:M niet wil starten.

Middels een zeer professionele en snelle reactie van HP op mijn mail is het gelukt de printer te installeren.

Daar ben ik blij mee. Nu WLM nog.

Een gedachte: Ik maak gebruik van Spybot. Kan het zo zijn dat ik een keer per ongeluk geen toestemming heb gegeven een verandering in het register door te voeren?

(Ik heb trouwens het programma een keer opnieuw geinstalleerd zonder Spybot en zonder resultaat)

Ik heb het programa Revo uninstaller geinstalleerd, echter daar kan ik niks mee weghalen? Of begrijp ik het programma niet goed?

Zijn er nog tips voor WLM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Angel: ik start WLM gewoon op via de start knop en dan in het hoofd voorkeurmenu klikken op WLM (Dus niet via "Alle programma's").

Tot ergens vorige week werkte dat ook gewoon goed.

@Jurgen: Dank je voor de link. Volgens mij kan je WLM niet los verwijderen en gaan alle Windows essentials mee.

Ik wil WL mail niet verwijderen omdat daar belangrijke mails voor mij instaan. Moet geheel essentials verwijderd worden? Of kan WLM alleen ook?

Zo ja, als alles wegmoet, kan de mail settings en mails eerst veilig gesteld worden en weer teruggezet later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Canedje

Laten we dit even checken,

Windowstoets + R

Kopieer & plak (of typ) in het tekstveld van Uitvoeren: C:\Program Files

Klik nu op Windows Live dan op Messenger en vervolgens op de executable msnmsgr.exe

Start Messenger hiermee op ?

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jurgen: Dank je voor de link. Volgens mij kan je WLM niet los verwijderen en gaan alle Windows essentials mee.

Ik wil WL mail niet verwijderen omdat daar belangrijke mails voor mij instaan. Moet geheel essentials verwijderd worden? Of kan WLM alleen ook?

Als je RevoUninstaller gebruikt wordt ook gebruik gemaakt van de ingebouwde deïnstallatie van Windows Live. Daar zou je msn moeten kunnen uitvinken denk ik.

Ik gebruik het zelf niet, dus ben niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had gelijk Jurgen.

je kan selectief uninstallen.

Daarna gaat hij het register door. Daar komen 2270 key's uit!!! Die jezelf wel of niet moet selecteren. gevolgd door 634 files en directory's die je handmatig moet kiezen of je ze wel of niet weg wilt gooien :sad

Daar ben ik maar niet aan begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je enkel messenger hebt geselecteerd zouden het enkel verwijzingen naar messenger mogen zijn.

Om een backup te maken van je e-mail gegevens kan je dit doen(heb het even opgezocht). Daarna kan je het opnieuw proberen met Revouninstaller.

Windows Live Mail (Windows Live)

Windows Live Mail slaat het e-mailarchief (inlusief de agenda en RSS-feeds) standaard op in de map Windows Live Mail. Onder Windows XP is deze map terug te vinden op de locatie C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\ en onder Windows Vista/7 op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\. Elk e-mailbericht, contactpersoon of RSS-feed wordt afzonderlijk opgeslagen, er is dus geen sprake meer van één database-bestand. Maak een back-up van de map Windows Live Mail door deze met behulp van de Windows Verkenner te kopiëren naar een veilige locatie. De back-up kan na herinstallatie van Windows en Windows Live Mail weer worden teruggezet. Het is echter beter Windows Live Mail (via de ALT-toets, Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap) te laten verwijzen naar een databasemap op een andere partitie, zeker wanneer er nog een systeemback-up gemaakt gaat worden. De database kan eventueel ook vanuit Windows Live Mail zelf worden geëxporteerd via de ALT-toets (voor het tonen van de werkbalk), Bestand, Exporteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen, volgens mij gaat dit nog niet helemaal goed.

Als je bijvoorbeeld de directory: windows live contacts, weghaald. (dit is 1 van de mogelijkheden om de fout weg te halen, die bij mij niet werkt) start WL mail niet op en geeft een foutmelding dat de contacten wegzijn. Blijkbaar gebruiken wm Mail en WM messenger dezelfde directory en heb je naast je backup van de berichten ook een backup van de contacten nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.