Ga naar inhoud

VMware versus AVast

Aanbevolen berichten

Na het installaleren van VMware 7 op mijn Vista Home Premium 64 bit heb ik heel veel problemen als ik een besturingssysteem installeer op een virtuele schijf wat betreft mijn anti virusscanner Avast 4.8 thuis editie die alarmen geeft als ik het Virtueel besturingssysteem een tijdje heb draaien, zoals dat hij het Rundll bestand verwijderd uit systeem32 map en dat hij aangeeft gedurende een eerste scan vlak na de installatie dat er verschillende trojans, virussen e.d. inzitten en dit zelfs bij officiële installatie cd's van microsoft. Hopelijk is dit duidelijk genoeg uitgelegd zo niet dan hoor ik het wel maar de vraag is nu eigenlijk of dit een gekend probleem is dat Avast en VMware niet kunnen samen werken of waar zit hier de fout want voordien draaide ik VMware op een XP Home editie met AVG free waar ik toen geen problemen mee ondervond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik het goed begrijp, markeert Avast jouw virtuele machines of bestanden van je virtuele machines als virussen.

Je kan best terug naar AVG gaan en ondertussen proberen uit te zoeken hoe het zit met de combinatie Avast - VMWare.

Ik heb je vraag verplaatst naar de support sectie voor AVAST.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp, markeert Avast jouw virtuele machines of bestanden van je virtuele machines als virussen.

Je kan best terug naar AVG gaan en ondertussen proberen uit te zoeken hoe het zit met de combinatie Avast - VMWare.

Ik heb je vraag verplaatst naar de support sectie voor AVAST.

Bedankt alvast voor de reactie en daar komt het volgens mij op neer, maar ben van AVG afgestapt omdat ie nogal veel vals alarm sloeg bij downloads vindt ik in mijn geval lastig en omdat dit forum tegenwoordig erkend is als help forum voor Avast dacht ik dat jullie er hier meer van gehoord zouden hebben maar misschien anderen die hier ook ervaring mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me wel af hoe ik die bestanden moet doorsturen, ik heb de installatie map van VMware in Program files en de Windows map op de C-schijf gescand om te zien of het programma zelf niet geinfecteerd was maar hier kreeg ik geen allerts dus goed maar als ik de map van de virtuele installaties scan krijg ik wel meldingen van trojans enzovoort maar deze zitten in .vmdk-bestanden van VMware, hoe kan ik die bestanden daar dan uithalen en doorsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.