Ga naar inhoud

VMware versus AVast

Aanbevolen berichten

• 4 weken later...
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

sorry stegisoft voor het late antwoord had het een beetje uit het oog verloren daar ik zat (en nog steeds zit) te wachten op het resultaat van Avast maar om op je vraag te antwoorden daar zie ik de virussen niet zitten maar kan eigenlijk ook niet want als ik bij het alarm klikte op verwijderen dan kreeg ik ook de melding dat hij deze niet verwijderen kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je beter dit doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Reddevel,

Heb je intussen een PB gestuurd met enige info hoe we je probleem verder zullen aanpakken.

@ Stegisoft,

Ook jij hebt een PB'tje in dit verband in je postbus ontvangen.

Het probleem op zich wordt momenteel bekeken (althans dat zou de bedoeling moeten zijn) bij AVAST.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.