Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:argh: :bawling:Hallo,

ik kocht me zo'n printertje van Canon: Selphy ES3. Het ding werkt goed met kaartjes maar via ZoomBrowser EX (bijgeleverde software)...ha nee hé! De ZoomBrowser start goed op maar onmiddellijk verschijnt er een venster waarin gesteld wordt dat er een fout in het programma is opgetreden en moet worden afgesloten. Zonder browser kan ik geen foto's van mijn PC afprinten.

Er volgt een hele resem van foutspecificaties waar een leek als ik grijze haren van krijgt (allez da kan niet meer want ik heb geen haar meer).

Na veertien keer opnieuw te willen installeren van schijf en via web ben ik ten einde raad en wil hierbij vragen of er geen verstandige mensen mijn probleem kunnen oplossen.

Volgend dé foutmeldingen:

AppName:zoombrowser.exe AppVer:6.1.1.21 ModName:msvcr80.dll ModVer:8.0.50727.3053 Offset: 00014ba1

Verdere foutmelding:

c:\DOCUME~1\PCEIGE~1\LOCALS~1\Temp\1b5e_appcompat.txt

Het printerding schijnt ook geen aangesloten poort terug te vinden en kan dus geen contact maken met mijn pc;

HELP,HELP,HELP

Danke Johanvan

Geplaatst:

Je kan best de drivers van de printer opnieuw installeren, maar deze keer niet van de cd maar van internet.

Hier vind je alvast de drivers voor Windows XP, deze moet je nu installeren.

Installeer voor je laatste keer Zoombrowser nog eens, maar start het progamma nog niet op!

En download nu de updater voor Zoombrowser, zodat eventuele bugs verwijdert zijn.

Hier vind je de download, deze download & installeren.

Geplaatst:

Beste,

ik dank je hartelijk voor de goede richtlijnen maar mijn pc schijnt een hopeloos geval te zijn. Hij wil gewoonweg niet.

Ik installeerde alles eens op de Sony-labtop van mijn vrouw die werkt met Vista en alles werkt prima.

Ik geloof dat ik best de computer van mijn vrouw aansla.

Toch bedankt hoor!

Johanvan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.